
Navštíveno 4482x


04.08.2010, 10:09 |
Fresh | Upraveno: 2010-08-04 10:19:57
Zvažuji prodej mé Octavky Combi 1,9TDI-74Kw 4x4 Bussines, barva stříbrná metla, r. v. 2003, najeto 219.000km (poctive), koupeno v CZ, 4 x airbag, 6 rychlostí (manuál), ABS, imobilizér, centrální zamykání, alarm s dálkovým ovládáním, zámek řadící páky automatická klimatizace, autorádio CD, el. ovládání oken 4x, el. ovládání zrcátek, vyhřívaná zrcátka, xenony s ostřikem (originál), maxidot, posilovač řízení, bluetooth HF NOKIA, dešťovej senzor stěračů, tempomat (multi funkční volant), tónovaná skla (pokovení)
muzika v autě: repro Boston FS (dveře vytlumené, mdf redukce), sw JL 10W0-4 v laminátové ozvučnici (v bočnici kufru, zes Rodek
auto mám necelé dva roky, kupoval jsem ji od kamarádova kamaráda se servisní knihou a mel jsem možnost si ji velmi dobře prohlédnout a prověřit v autorizovaném servisu tuto možnost samozřejmě nabízím případným zájemcům. Kilometry jsou poctivé, a auto je ve velmi dobrém technickém stavu
krom pravidelné údržby a všeho co potřebovalo vyměnit (i toho co by ještě vydrželo, ale když už bylo auto v servisu, tak se to udělalo zaráz a včas)
dle mě nejdůležitější výměny (vždy kupuji originál škoda)
na 205000 km nové turbo (všechny těsnění, trubka na mazáni turba, samo olej, filtry)
na 214000 km nové rozvody (komlpet včetně vodní pumpy), měněn olej v převodovce, olej a filtr v haldexu
na vše (turbo, rozvody) mám doklad, tudíž i záruku
o auto se mi stará kamarád co dělá v autorizovaném servisu
teď budou i nové přední kotouče a desky, mechanismus stěračů
loni před zimou nové zimní pneu, letos na jaře nové letní pneu (zimáky jsou na plecháčích plus origo poklice a letní a origo alu)
karoserie: kosmetické vady typické pro Octavky (doťukaná kapota a nad čelním sklem od kamínků) a lehce líznutej levej zadní lem
je to auto na každodenní ježdění a parkuji venku, proto neřeším (stejně když to nechám přelakovat, tak mi pak každej bude vykládat že to bylo bouraný). Pro mě je vždy důležitější technicky stav
důvod prodeje, končí mi splácení (tudíž i havarijní pojistka) a asi jako každý pacient zase mě láká změna
cenová představa je 170000 Kč (což je běžná cena za 4x4 ale dotah a s menší výbavou), rozumné dohodě se nebráním. Do auta bylo hodně zainvestováno, nesere se a nemusím ho prodat
kontakty
tel.: 603 429 738
fresh@post.cz
foto dodám večer

04.08.2010, 14:20 |
deda něco takoveho bych bral,behem asi 14 dni,foto muzes klidne poslat na email(pod nickem) jesli jich mas vice.Auto by bylo k vidění kde??

04.08.2010, 14:49 |
Fresh

04.08.2010, 14:49 |
Fresh

04.08.2010, 14:50 |
Fresh

04.08.2010, 14:50 |
Fresh

04.08.2010, 14:51 |
Fresh

04.08.2010, 14:52 |
Fresh

04.08.2010, 14:52 |
Fresh

04.08.2010, 14:54 |
Fresh

04.08.2010, 14:55 |
Fresh

04.08.2010, 14:55 |
Fresh

04.08.2010, 14:56 |
Fresh

04.08.2010, 14:56 |
Fresh
Nemá to náhodou 96kW?, 6ti kvalt se snad ani do 74kw nedával.

04.08.2010, 14:58 |
Fresh fotek je sposta, ale nejlepsi je se podivat live, jinak ja jsem z Brna

04.08.2010, 15:04 |
Fresh nene, prave ze 4x4 co vim mela jen 66 a novejsi 74, jako na zavodeni to neni, ale lenoch to taky neni, jinak ja jezdim ve meste do 7,5, dalnice s rychlosti 140-150 za 6,4 (v lete s klimou, ale i v zime) a po okrskach (rychlost do 100) za 4,5 a nejezdim na spotrebu
do 4x4 se davala POUZE 74 PD a starsi modely maji zase jen 66kw TDi.
v zime super, jsem jsem uplně stejnou, jen v jine barve, s vyssi spotrebou je treba pocitat,ale da se s tim jezdit i za 5l,ale prumer jsem mel tak 6,5. jen mi tam moc nesedi ten "fabia" klic
sorry za OT, ale opravdu se tam dávala jen ta slabá?
Kámoš měl O1 4x4 a origo 81kW

04.08.2010, 15:20 |
Fresh ten klic se do octavek daval podle kluku ze skodovky jen chvilu, ale nemel jsem potrebu menit za vystrelovak, jinak jezdeni v zime je s tim vazne perfektni

04.08.2010, 15:29 |
Prady Taky se divim, že 1.9 tdi 74KW má 6 kvalt, my máme taky PD 6 kvalt 1.9, ale má 96Kw....

04.08.2010, 15:32 |
Fresh
Právě že to má ten 6ti kvalt, to mě zaráží, mám také 74kw a je 5ti kvalt a ani nevím že by k 74kw byl dávanej 6ti kvalt.
A ten kryt motoru s červeným DI mělo jen 96kw, 74 má vše stříbrné, proto mě to zaráží.
Dragster: takhle je označení správně např.
[ Link ]

04.08.2010, 16:14 |
Fresh | Upraveno: 2010-08-04 16:24:13
jenze tohle je 4x4 a ne "obyc" predokolka, tyhle 4x4 (74kW motor ATD PD) maji vsechny 6tikvalt
Dragster: jezdil jsem s pasikem B5.5 co mel 74kW a take mel cervene DI... Asi v tom samo VW udelalo peknej bordel :-D
Fresh: promin za OT ;)
Já se nehádám, jen mě to překvapilo.
Antonio: pravdu nemáš, obvyklá motorizace je sice tohle PD 74kw, ale jinak se 4x4 dají sehnat prakticky ve všech výkonových verzích, jenom jich je docela málo.
Fresh: Tento klíč je standart na DO, vystřelovák je vyšší model, známe Škodovku, všechno si nechají dobře zaplatit:-))
no, ja si nejsem tak jisty jestli se do 4x4 od faceliftu daval jiny motor nez 74kw. jinak vse sedi jak Fresh, ja mel taky 4x4, 6kvalt, a červené DI jsem na motoru mel taky. nekde jsem mel i foto,ale buh vi kde skoncilo

Já co jsem viděl tak každá 74kw 4x4 byl 6 kvalt..

20.08.2010, 18:46 |
Fresh dnes PRODANO

20.08.2010, 23:29 |
FBS a novému majiteli pojištěno :-)